بهترین بروکر برای کپی ترید

یک تریدر باید بهترین بروکر برای کپی ترید را طبق نیاز‌های خود انتخاب کند. به لطف افزایش تقاضای کاربران، رشد شبکه‌های اجتماعی، افزایش سرعت آنالیز بازار‌های مالی و غیره، بیشتر از یک دهه است که کپی تریدینگ، با استقبال خوبی مواجه شده و روند رو به رشدی را طی می‌کند.

کپی تریدینگ چیست؟ این روش نوعی استراتژی سرمایه گذاری است که به تریدرها اجازه می‌دهد فعالیت‌های تجاری خود را به دیگران عرضه کرده و حتی فعالیت‌های تجاری سایر سرمایه گذاران را بررسی کنند. نام‌های دیگر کپی تریدینگ، سوشیال تریدینگ (Social Trading) یا تریدینگ آینه‌ای (Mirror Trading) است. برای تریدرهایی است که دوست دارند شیوه‌ی معامله‌ی حرفه‌ای را از سایر تریدرهای باتجربه بیاموزند و ریسک‌های سبد سرمایه گذاری شان را کاهش دهند، کپی تریدینگ بهترین انتخاب است. همچنین، بستر مناسبی برای کسانی است که علاقه مند هستند تا پوزیشن‌های جدید سرمایه گذاری خود را با سایر افراد به اشتراک بگذارند. اگر نمی‌دانید که چگونه می‌توانید بهترین بروکر برای کپی ترید را انتخاب کنید، ما در این مطلب شما را یاری خواهیم کرد.

بهترین بروکر برای کپی ترید

بهترین بروکر برای کپی ترید

 

آشنایی با مفهوم کپی تریدینگ

کپی تریدینگ برای کپی کردنِ معاملات بلادرنگ (real-time) سایرِ تریدرهایی که فعالیت‌شان دنبال می‌کنید، استفاده می‌کند. پس هربار که آن تریدرها معامله کنند، شما می‌توانید به طور خودکار معاملات ِآنها را در حساب بروکر خود کپی کنید. این روش برای افراد مبتدی یا غیرحرفه‌ای کارایی بسیار زیادی دارد. البته یک تریدر باید با درنظر گرفتن مزایا و معایب کپی تریدینگ، این استراتژی را انتخاب کند.

بهترین بروکرهای فارکس برای کپی تریدینگ

در این بخش، بهترین بروکرهای فارکس برای کپی تریدینگ آورده شده اند. این لیست از بین 39 بروکر مختلف انتخاب شده است.

  • eToro: به طور کلی، بهترین بروکر برای کپی تریدینگ فارکس است. تریدرها به واسطه‌ی این پلتفرم می‌توانند از معاملات سایر افراد را در بیشتر از 1800 زمینه‌ی مختلف مثل ارز‌های دیجیتال محبوب یا CFD‌ها الگو برداری کنند.
  • AvaTrade: این بروکر برای کپی ترید به کاربران امکان دسترسی به پلتفرم‌های مختلفی را می‌دهد و ضعف‌های خاص خود را دارد، مثل پایین بودن ِکیفیت خدمات مشتریان.
  • Pepperstone: این بروکر، گروهی از مارکت‌های تریدینگ رو به رشد، تحقیقات باکیفیت بالا و سوشال پلتفرم‌های کپی تریدینگ ِمختلف را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد.
  • FXCM: از ZuluTrade پشتیبانی می کند و انتخاب خوبی برای کپی تریدینگ است. این بروکر، برای تریدر‌هایی که از ابزارهای معاملاتی پیشرفته استفاده می‌کنند، گزینه‌ی مناسبی است.
  • Vantage: سه پلتفرم کپی تریدینگ مربوط به این بروکر شامل ZuluTrade، DupliTrade و AutoTrade Myfxbook هستند. این بروکر برای تحقیق و یادگیری کپی تریدینگ و معامله، مناسب است.
  • Tickmill: این بروکر برای تریدرهای high-volume و high-balance که قصد دارند در بازار فارکس و CFD معامله کنند، مناسب است.
  • OctaFX: بسیار Basic و کم هزینه تر از متاتریدر است ولی از طیف محدودی از ابزار‌ها برای تریدینگ پشتیبانی می‌کند. پیشنهاد می‌شود حتما مقاله‌ای که در مورد «تفاوت متاتریدر و تریدینگ ویو» در همین سایت منتشر شده است را مطالعه نمایید.

بروکر های برتر در سال 2022 برای کپی تریدینگ

بروکر های برتر در سال 2024 برای کپی تریدینگ

مقایسه‌ی ویژگی‌های بروکرهای برتر در سال 2024

برای اینکه کمی دقیق‌تر به کلیه‌ی بروکرهای فارکس نگاهی بیندازیم تا بتوانیم بهترین گزینه را از بین آنها پیدا کنیم، ویژگی‌های آن‌ها‌ را در جدول زیر گردآوری کرده‌ایم.

eToroAvaTradeFXCMPepperstoneTickmillVantageOctaFX
تریدینگ بصری (دمو)بلهبلهبلهبلهبلهبلهبله
پلتفرم اختصاصیبلهبلهبلهخیرخیربلهبله
پلتفرم دسکتاپ (سیستم عامل ویندوز)خیربلهبلهبلهبلهبلهبله
پتلفرم وببلهبلهبلهبلهبلهبلهبله
سوشیال تریدینگ/ کپی تریدینگبلهبلهبلهبلهبلهبلهبله
متاتریدر4 (MT4)خیربلهبلهبلهبلهبلهبله
متاتریدر5 (MT4)خیربلهخیربلهبلهبلهبله
DupliTradeخیربلهخیربلهخیربلهخیر
ZuluTradeخیربلهبلهخیربلهبلهخیر
تعداد اندیکاتور‌ها66905715303030
ابزارهای ترسیم13132630151515

 

eToro به عنوان بهترین بروکر برای کپی ترید

eToro به عنوان بهترین بروکر برای کپی ترید

آشنایی با eToro  به عنوان بهترین بروکر برای کپی تریدینگ

طبق تحقیقات و برآورد‌های انجام شده در سال 2024، eToro بهترین بروکر برای کپی ترید است. اگر به جدول بالا مجدداً نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که این بروکر در مقایسه با سایر بروکرهای دیگر، واسطه‌ها و تامین کنندگان third-party، مثل ZuluTrade، cTrader، مارکت سیگنال‌های متاتریدر، DupliTrade و Myfxbook برای کپی تریدینگ و ترید ارزهای دیجیتال انتخاب بهتری است.

eToro به عنوان بهترین بروکر برای کپی ترید، امکان دسترسی به بازارهای فارکس را فراهم می‌کند. تریدرها می‌توانند از بهترین سیگنال‌های فارکس در کنار ابزارهای کپی تریدینگ استفاده کنند تا از استراتژی‌های سرمایه گذاری ِخود نهایت استفاده را ببرند. این بروکر با پشتیبانی از 70 ارز دیجیتال برتر، به شما اجازه می‌دهد به راحتی روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید. از جمله‌ی این ارزها می‌توان به بیت کوین، کاردانو، شیبا، حتی اتریوم و غیره اشاره کرد. حداقل میزان سهام موقع ترید کردن رمز ارزها 10 دلار است.

مهم ترین ویژگی‌های eToro، کاربرپسند بودن ظاهر ِآن در دو قالب نسخه‌ی وب و موبایل است. به همین خاطر، افراد مبتدی با خیال راحت می‌توانند از آن استفاده کنند. eToro، در اکثر کشور‌های دنیا (مانند انگلیس، آلمان، هنگ کنگ، آلمان و غیره) اجازه‌ی فعالیت دارد. همچنین بیش از 1500 دارایی گوناگون را برای کپی تریدینگ در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تنها ایراد مهم و اساسی این پلتفرم، عدم پشتیبانیِ آن از ترید‌های high-frequency است. این موضوع باعث می‌شود تا تریدر‌های high-frequency که علاقه مند به خرید بهترین ربات فارکس و انجام معاملات هوشمند هستند، نتوانند از این بروکر استفاده کنند. در همین خصوص، پیشنهاد می‌کنیم حتما مطلبی که در مورد «بهترین زبان برنامه نویسی برای ربات معامله گر» در همین سایت منتشر شده است را مطالعه نمایید.

 

محیط eToro برای انجام کپی تریدینگ

محیط eToro برای انجام کپی تریدینگ

بررسی مزایای eToro به عنوان بهترین بروکر برای کپی تریدینگ

دارایی‌هاسهام، ارزهای دیجیتال، ETF، کپی تریدینگ، پرتفولیوی هوشمند
کمیسیون‌ها0٪ در سهام و ETF، 1٪ در ارزهای دیجیتال
حداقل سپرده10 دلار
حداقل مبلغ لازم جهت ترید10 دلار
  • از هر نظر (با استناد به جدول بررسی بهترین بروکرها در سال 2024)، eToro بهترین پلتفرم برای انجام معاملات است.
  • از ETF و ارز‌های دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند.
  • به عنوان بهترین بروکر برای کپی ترید در سال 2024 توسط کاربران انتخاب شده است.
  • حداقل سپرده و سهام در آن 10 دلار است.
  • برای سپرده‌های USD کارمزد اخذ نمی‌شود.
  • دارای پرتفولیوی هوشمند است.
  • نسخه‌ی موبایل آن جزء برنامه‌های Top-rated است.