خرید بهترین ربات فارکس

پیش از خرید بهترین ربات فارکس باید اطلاعات کافی در مورد آن به دست آورید و ببینید که ربات های فارکس چگونه کار می کنند؟ آیا اصلا نیازی به خرید ربات فارکس دارید؟ آیا آنها ارزش سرمایه گذاری دارند یا خیر؟ ربات‌های معامله گر فارکس دقیقا چه کاری را برای شما انجام می‌دهند؟ در نهایت می‌توانید برای سفارش دادن یا خرید آنها تصمیم گیری کنید.
وجود سبک‌های مختلف برای تنظیمِ استراتژی معاملاتی در بازار فارکس باعث می‌شود تا اغلب تریدرها به یک اکسپرت یا ربات معامله گر نیاز داشته باشند. البته هر تریدر در این بازار به روش خاص خود عمل می‌کند. مثلا برخی از تریدرها ترجیح می‌دهند به صورت سنتی و بدون کمک ربات‌های معامله گر کار کنند (manually trade). اما برخی دیگر برای کاهش احتمال خطا و از دست رفتن سرمایه، بخش اعظمی از کنترل امور معاملاتی خود را به این ربات‌ها می‌سپارند؛ حتی وقتی خواب هستند.

خرید بهترین ربات فارکس
خرید بهترین ربات فارکس

ربات معامله گر فارکس یا اکسپرت چیست؟

بازار فارکس دارای حجم معاملاتی روزانه 5 هزار میلیارد دلار است، به همین خاطر به آن لقب «بزرگترین بازار مالی جهان» را می‌دهند. همین میزان معامله بسیاری از تریدرها را به سمت آن جذب کرده است. بسیاری از شرکت‌ها و برنامه نویسان مستقل برای کمک به معامله گرها، اقدام به ساخت و توسعه‌ی ربات معامله گر فارکس کرده‌اند.
از ربات فارکس برای انجام معاملات خودکار استفاده می‌شود. اکسپرت یا ربات معامله گر یک نرم افزار است که طبق یک الگوریتم طراحی می‌شود و مسئول است تا به طور اتوماتیک به جای شما معامله کند. الگوریتم، طبق استراتژی شخصی شما طراحی و تنظیم می‌شود. ربات شرایط بازار را به طور شبانه روزی بررسی کرده و طبق تشخیص ِخود (براساس کد‌های از پیش نوشته شده) وارد معامله می‌شود. ربات‌های فارکس تنوع چشمگیری دارند؛ تا حدی که به راحتی می‌توانید برای خرید و دانلود بهترین ربات فارکس از طریقِ اینترنتی اقدام کنید. اما باید محتاط باشید و بهترین ربات معامله گر فارکس را خریداری کنید. چرا که تنها یک اشتباه از سوی سازنده‌ی ربات (حین کد نویسی یا طراحی الگوریتم) کافی است تا کل سرمایه‌ی شما از بین برود.

بهترین ربات معامله گر فارکس
بهترین ربات معامله گر فارکس

مزایا و معایب ربات معامله گر فارکس چیست؟

ربات های معامله گر با استفاده از زبان برنامه نویسی همچون MQL،PYTOHON, PINE SCRIPT و .. ساخته می شوند مزایای استفاده از این ربات‌ها شامل موارد زیر است:

  • این ربات‌ها تاریخچه چارت را سریعا تجزیه و تحلیل می‌کنند.
  • برای کسب سود بیشتر طمع نمی‌کنند.
  • به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته فعالیت می‌کنند.
  •  جفت ارز‌های قابل معامله را جستجو کرده و در دسترس تریدرها قرار می‌دهند.
  • به کمک آنها می‌توان استراتژی‌های معاملاتی مختلف را پیاده سازی کرد.
  • حجم عظیمی از اطلاعات را در کسری از ثانیه پردازش میکنند و با سرعت بالا معاملات را انجام میدهند
  • طبق الگوریتم از پیش تعیین شده عمل میکنند و می توان به آنها اطمینال کرد

خرید بهترین ربات فارکس کار چندان ساده ای نیست. اکسپرت‌ها در کنار مزایایی که دارند، دارای ایراداتی هم هستند. مثلا در تمامی بازارها قابل استفاده نیستند. یک اکسپرت در بازار EURUSD می‌تواند موفق عمل کند اما در بازاری دیگر خیر. همچنین اکسپرت‌هایی که به صورت رایگان در اختیار تریدرها قرار داده می‌شوند، قابل اعتماد نیستند. خرید ربات فارکس باید از یک برنامه‌نویس حرفه‌ای یا یک شرکت معتبر انجام شود.

آیا برای خرید بهترین ربات فارکس و کار با آن باید تخصص داشته باشیم؟

همه‌ی افراد (مبتدی و حرفه‌ای) که اقدام به خرید بهترین ربات فارکس می‌کنند می‌توانند با تکیه بر توضیحات و اطلاعاتی که توسط سازنده ربات به آنها ارائه می‌شود، از آن استفاده کنند. بنابراین اگر تریدر باتجربه ای هستید، لزومی ندارد تا برای کار با ربات فارکس یا ربات معامله گر دانش خاصی داشته باشید. اغلب ربات‌ها بعد از خرید، به راحتی نصب شده و کاملا کاربر پسند هستند.

دانلود بهترین ربات فارکس
دانلود بهترین ربات فارکس

یک ربات معامله گر فارکس چگونه کار می‌کند؟

با استفاده از بهترین ربات فارکس می‌توان مناسب‌ترین زمان معامله روی یک جفت ارز را پیدا کرده و سود بیشتری به دست آورد. برخی از این ربات‌ها می‌توانند نمودارها را اسکن کرده و اطلاعات مورد نیاز را استخراج کنند. آنها با کمک سیگنال‌های معاملاتی از قبل طراحی شده، زمان مناسب برای انجام معامله را تعیین می‌کنند. به همین خاطر بسیاری از تریدر‌ها جذب این ربات‌ها می‌شوند.
بهترین ربات‌های فارکس می‌توانند به شما کمک کنند تا در بازار‌های ناپایدار، سود‌های کلان به دست آورید. اعتماد به آنها باعث کاهش ضرر‌های احتمالی شده و اجازه می‌دهد با اطمینان‌خاطر بیشتری معامله کنید. اکثر این ربات‌ها در محدوده‌ی خاصی معامله می‌کنند. آنها تعداد خاصی از pip‌ها (Price Interest Point) را در محدوده‌ای مشخص ایجاد کرده و به طور منظم چند pip Target تولید می‌کنند. البته برخی ربات ها از stop-loss استفاده نمی‌کنند، زیرا به دنبال کسب سود (حتی بسیار ناچیز) هستند .
بسیاری از ربات‌هایی که تحت عنوان بهترین ربات فارکس به تریدرها معرفی می‌شوند، می‌توانند در شرایط پایدار و ترند مثبت، سود خوبی کسب کنند. البته برخی از آنها در بازار متلاطم ِفارکس دچار ضرر و زیان می‌شوند؛ به همین خاطر، به معامله گرها توصیه می‌شود تا به دنبالِ بهترین ترید‌ها به کمک این ربات‌ها باشند و از طمع بپرهیزند.

ثبت سفارش و دانلود بهترین ربات فارکس در چارت گجت

با توجه به آنچه که در این مطلب بیان شد، خرید بهترین ربات فارکس منجر به کسب سود فراوانی می‌شود و به شما کمک می‌کند تا فارغ از زمان و خطاهای انسانی، کاملا هوشمندانه عمل کنید. اگر قصد دارید ایده‌های خود را به ربات معامله گر فارکس تبدیل کنید، چارت گجت در کنار شماست. مزیت برون سپاریِ ساخت ربات معامله گر توسط چارت گجت این است که می‌توانید استراتژی معاملاتی شخصی‌تان را بهتر درک کنید. پس از اینکه نقاط ضعف و قوت سیستم معاملاتی خود را یافتید می‌توانید برای بهینه کردن آن اقدام نمایید. شما می‌توانید برای سفارش طراحی و ساخت کپی ترید متاتریدر 4 و 5 و تریدینگ ویو و ربات های ارز دیجیتال و همچنین کد نویسی اندیکاتور و غیره به چارت گجت اعتماد کنید.
در چارت گجت کد نویسی استاندارد برای ساخت بهترین ربات فارکس طبق استراتژی معاملاتی شما، در کمترین زمان ممکن بدون وجود باگ انجام می‌شود. پس از ساخت اکسپرت معامله گر، به هیچ‌وجه ارتباطتان با چارت گجت قطع نخواهد شد. پشتیبانی کامل و رایگان به همراه بهینه‌سازی ربات‌ها و ارائه کامل سورس کد از جمله مهم‌ترین خدمات ما هستند. انجام کد نویسی برای ربات شما توسط من، هادی قریشی با تکیه بر بیش از 5 سال تجربه برنامه‌نویسی و فعالیت در بازار‌های مالی انجام می‌شود.