چگونه یک برنامه نویس خبره mql را پیدا کنیم؟

چگونه یک برنامه نویس خبره mql را پیدا کنیم؟ استخدام یک برنامه نویس MT4 بهترین راه برای تبدیل ایده های خود به یک EA یا نشانگر یا خودکار کردن سیستمی است که از قبل دارید. بنابراین، آنها چه کار می کنند؟ چرا باید به جای ساختن سیستم خود، یک برنامه نویس MT4 استخدام کنید؟

اگر می خواهید بدانید که آیا باید یک برنامه نویس پیشرفته MT4 را استخدام کنید، چگونه برنامه نویسان پیشرفته را پیدا کنید و چگونه آنها را استخدام کنید، با سایت چارت گجت همراه باشید.

برای استخدام برنامه نویس به صفحه سفارش اکسپرت مراجعه کنید.

چگونه یک برنامه نویس خبره mql را پیدا کنیم؟ وظایف برنامه نویس

یک برنامه نویس MT4 کد MQL4 را ایجاد، تطبیق یا بهبود می بخشد تا برنامه ها را روی پلت فرم معاملاتی متاتریدر اجرا کند. متاتریدر ها، برنامه نویسان MT4 را برای ایجاد یا اصلاح سیستم های معاملاتی خودکار (EA)، اندیکاتورها، اسکریپت ها و کتابخانه های تابع استخدام می کنند.
mt4 programmer

متاتریدر ها می توانند برنامه نویسان MT4 را استخدام کنند تا ایده های معاملاتی را به استراتژی های معاملاتی خودکار تبدیل کنند که به عنوان مشاوران متخصص (یا EA) در متاتریدر شناخته می شوند. برنامه نویسان همچنین می توانند برای مشتریان خود شاخص هایی ایجاد کنند تا به تجسم عملکرد قیمت کمک کنند. برنامه نویسان MT4 می توانند به اتوماسیون یک سیستم معاملاتی موجود یا تبدیل یک سیستم از زبان برنامه نویسی دیگر به MQL4 کمک کنند. اسکریپت ها و کتابخانه های تابع برای خودکار سازی وظایف مکرر یا ادغام نرم افزارهای دیگر در یک EA استفاده می شوند.

یک برنامه نویس خوب MT4 باید دانش پیشرفته MQL4 و MetaTrader، تجربه کد نویسی قوی و درک کامل از توسعه سیستم معاملاتی داشته باشد. یک برنامه نویس پیشرفته MT4 اغلب تجربه تجارت مستقیم نیز دارد.

ایجاد یا اصلاح EA ها به برنامه نویس نیاز دارد که EA را برای اجرای کارآمد تنظیم و اشکال زدایی کند و تنظیمات را برای به حداکثر رساندن پاداش برای نمایه ریسک بهینه کند. برنامه نویسان همچنین باید بتوانند به وضوح با مشتریان ارتباط برقرار کنند تا مطمئن شوند که دقیقاً درک می کنند که کد باید چه کاری انجام دهد. این شامل اطمینان از اینکه هیچ نقصی در منطق پشت کد وجود ندارد و اینکه اهداف واقع بینانه هستند، می شود.

چرا استخدام یک برنامه نویس با تجربه MT4 راه حل بهینه است؟

اگر می خواهید یک مشاور یا اندیکاتور متخصص برای متاتریدر بسازید، سه گزینه دارید.

تو می توانی:

اگرچه ممکن است خودتان کد نویسی کنید یا از سازنده EA استفاده کنید، اما اغلب با استخدام یک برنامه نویس با تجربه MT4 در زمان، هزینه و تشدید در طولانی مدت صرفه جویی خواهید کرد.

یک برنامه نویس باتجربه متاتریدر 4 قادر خواهد بود سیستمی بسازد که به طور موثر اجرا شود و از ویژگی های متاتریدر حداکثر بهره را ببرد. آنها همچنین می توانند EA هایی بسازند که می توانند در آینده گسترش یابند. برنامه نویسان متاتریدر 4 قبلاً از مشکلاتی که هنگام ساختن یک سیستم معاملاتی پیش می آید و نحوه حل آنها آگاه هستند.

سازندگان EA ساده هستند، اما قابلیت های یک EA را محدود می کنند. برای اینکه خودتان یک EA بسازید، به دانش کامل متاتریدر و MQL4 و تجربه در زمینه برنامه نویسی و سیستم های معاملاتی نیاز دارید. بدون دانش مناسب، منحنی یادگیری می تواند بسیار شیب دار باشد – و مهمتر از آن بسیار گران تمام شود. اشتباهات و محدودیت ها در یک EA زمان و هزینه دارد.

اگر بتوانید یک برنامه نویس خوب MT4 پیدا کنید، احتمالاً یک EA دارید که در واقع آنچه را که باید انجام می دهد، زودتر راه اندازی و اجرا می کند، در درازمدت این کار هزینه کمتری از نظر زمان، از دست دادن درآمد و ضررهای غیرضروری برای شما خواهد داشت.

چگونه برنامه نویس مناسب MT4 را پیدا و استخدام کنیم؟

پیدا کردن و استخدام یک برنامه نویس MT4 ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما لزومی ندارد نگران باشید. نکات زیر به شما کمک می کند برنامه نویسی را پیدا کنید و استخدام کنید که قابل اعتماد و قابل اعتماد باشد و مهارت های مناسب برای تکمیل کار شما را داشته باشد.

وقتی نوبت به یافتن برنامه نویسان MT4 می رسد، سه مکان برای جستجو وجود دارد: گوگل ، فهرست راهنمای برنامه نویسان MT4 (که در گوگل نیز می توانید پیدا کنید) و پلتفرم های تخصصی فریلنسر

با تهیه یک لیست اولیه از برنامه نویسان شروع کنید و سپس سعی کنید در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما باید از برنامه نویسانی که فقط با تبلیغات و تبلیغات پولی صحبت می کنند اجتناب کنید. سعی کنید برنامه نویسانی را پیدا کنید که سابقه کار دارند و در سایت های مختلف لیست شده اند و توسط معامله گران دیگر به آنها ارجاع داده شده است.

در نهایت شما باید با لیستی از 3 یا 4 برنامه نویسی مواجه شوید که سابقه کار، نظرات مثبت و قابلیت های مورد نیاز شما را دارند. اکنون می توانید خلاصه خود را برای این برنامه نویسان بفرستید و درخواست قیمت کنید.

هرچه ارتباط شما با یک برنامه نویس بیشتر باشد، بیشتر در مورد آنها خواهید آموخت. بنابراین، مطمئن شوید که از آنها سوالاتی می‌پرسید و مطمئن شوید که آنها تمام جزئیات را در گزارش شما تأیید می‌کنند. در حالت ایده‌آل، آن ها همچنین پیشنهاداتی را برای بهبود EA یا ویژگی‌هایی که می‌توان اضافه کرد ارائه می‌کنند.

در این مرحله باید ایده خوبی از انتخاب های ترجیحی خود داشته باشید و گام نهایی این است که قیمت ها را با توانایی های هر برنامه نویس بسنجید.

اشتباهات رایج هنگام استخدام برنامه نویس MT4 و نحوه اجتناب از آنها

شما می توانید نتیجه پروژه برنامه نویسی MT4 را با اجتناب از چند اشتباه رایج که افراد هنگام استخدام برنامه نویسان مرتکب می شوند، بهبود بخشید. اینها رایج ترین اشتباهاتی هستند که ممکن است در دراز مدت برای شما وقت و هزینه داشته باشد:

  • استخدام یک برنامه نویس MT4 با مهارت های ارتباطی ضعیف: یک برنامه نویس ممکن است در برنامه نویسی بسیار ماهر باشد، اما اگر نتواند به طور موثر ارتباط برقرار کند، بعید است که متوجه شود چه نیازی دارید. به نحوه ارتباط آنها و سوالاتی که می پرسند با دقت توجه کنید.
  • عجله برای استخدام برنامه نویس: متاتریدرینگ ها اغلب عجله دارند تا EA خود را در اسرع وقت راه اندازی کنند. این ممکن است باعث شود آنها برنامه نویسی را استخدام کنند که مهارت های مناسبی ندارد. همیشه باید برای پیدا کردن و استخدام یک برنامه نویس وقت بگذارید.
  • عدم تأیید سوابق و قابلیت های برنامه نویس: فقط به این دلیل که یک برنامه نویس متاتریدر می گوید می تواند کاری انجام دهد. این بدان معنا نیست که آنها می توانند. شما باید منابع مستقلی را در قالب بررسی و توصیفات پیدا کنید.
  • انتخاب ارزان‌ترین توسعه‌دهنده: نرخ یک برنامه‌نویس باید با سابقه و توانایی‌های آنها سنجیده شود. گران‌تر لزوما بهتر نیست، اما احتمال زیادی وجود دارد که برنامه‌نویسان ارزان‌تر از عهده این کار برنایند. لازم نیست ارزان ترین قیمت را کنار بگذارید، اما باید مطمئن شوید که آنها می توانند کار را انجام دهند.
  • عدم اطمینان از پشتیبانی مداوم برنامه نویس MT4: ممکن است پس از اتمام کار به کمک و پشتیبانی یک برنامه نویس نیاز داشته باشید. قبل از استخدام یک برنامه نویس، باید بررسی کنید که آیا آنها پشتیبانی می کنند و آیا هزینه اضافی دارد یا خیر. مجدداً، می‌توانید نمایه رسانه‌های اجتماعی برنامه نویس را بررسی کنید تا بدانید مشتریان دیگر در این مورد چه می‌گویند.
  • بررسی نکردن کارکرد EA قبل از پرداخت نهایی: ممکن است یک برنامه نویس برای تکمیل یک کار و رفتن به کار بعدی عجله داشته باشد. هنگامی که EA یا نشانگر شما تکمیل شد، باید مطمئن شوید که واقعاً همانطور که در نظر گرفته شده است کار می کند. شما به عنوان مشتری تنها کسی هستید که می توانید مطمئن شوید ایده شما به درستی اجرا شده است. ارزش آن را دارد که برای اطمینان از عدم وجود اشکال، مدتی برای آزمایش کد در محدوده وسیعی از پارامترها تا حد امکان وقت بگذارید.